Om Uggerhoejskolen

Bilbranchen er i disse år ved at gennemgå en liberalisering, som medfører nye konkurrencevilkår samtidig med, at Uggerhøj Biler på de indre linjer er gået fra at være nogle få bilforretninger i Frederikshavn til i 2013 at bestå af 8 bilforretninger, mange mærker samt geografisk spredning fra Frederikshavn til Århus til Herning. Disse udfordringer stiller store krav til forandringer hos alle medarbejdere og ledere hos Uggerhøj Biler, hvor vi sammen skal finde nye veje til at blive den mest attraktive og veldrevne bilforretning i branchen.

Hele forandringsprojektet er samlet i Uggerhøjskolen. Uggerhøjskolen drives af Business Institute A/S, som har taget det fulde og langsigtede ansvar, så der sikres en reel forankring af de forskellige tiltag. Gennem de seneste par år har Uggerhøjskolen bl.a. arbejdet med:

• Strategiudvikling
  • Organisationsudvikling
  • Opstilling af KPI og BSC
  • Talentlederudvikling
  • Interne uddannelser for samtlige medarbejdere hos Uggerhøj Biler
  • Coaching og sparring direkte i filialerne for at sikre forankringen af nye vaner og kompetencer
  • Opbygning af en personalefunktion
    • Forøgelse af omsætning og indtjening
    • Klar til nye forretningsmæssige tiltag
    • Forbedrede forretningsgange
    • Stort medarbejderengagement